sista dagen av skolveckan

2011-12-02

Och skolveckan var över. Men det menas inte med att pluggandet är över precis. Har prov på måndag i religion. Och jag har inte ens börjat plugga på't. Känns inte så okej.
Skolan har iallafall varit helt okeja. Den har varit helt normal med skoj i rasterna. Har inte hänt något speciellt om man tar bort alla galenheter vi hittar på. Inte några alls jobbiga lektioner, behövdes inte så mycket arbete i. Vi skulle tydligen inte ha något redigt förhör på engelskan. Så det var tur det.

Men jag skriver mera senare. Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad bra du blir på bilder :)! Ska du hitta på något kul ikväll, det är ju fredag :D !

2011-12-02 @ 15:15:01
URL: http://svettlukt.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0