Tjuvarnas jul

2011-12-11

Den härliga känslan när man är nyduschad, älskart. Som ni nog har förstått så har jag precis kommit ut från duschen. Så nu är jag också ren och fräsh precis som mitt rum, haha.

Satt också lite med svenskaläxan förut. Trodde att jag hade glömt det i skolan, men så hittar jag det i jackfickan. Tur det. Så ni kan jag iallafall det tills imorgon :)

Jag kollade förresten på Julkalender förut idag. Första gången jag såg årets. Den verkar tyvärr vara helt usel. Precis som de andra tidigare julkalendern genom åren. Det är synd att de bara blir sämre för varje år. För att för mig så tillhör Julkalender julen fortfarande och det ska vara en tradition att kolla på den. Men nejnej. 
 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0