ute faller regnet

2011-12-15

Fy vilket regnväder. Hellre vill jag ha snö än det här. Vart är allt snö förresten? Bara en vecka kvar till självaste julafton och det har inte kommit någon snö än. Den måste nog ta och rappa på lite nu.

Har iallafall kommit hem från skolan. Helt genom blöt är jag, jippie. Så ska gå nu och leta upp varmare kläder att mysa i mig i. Och snart får jag i mig lite varm mat också. Eller snart o snart, om några 30-60 minuter ;)

Skoldagen idag har varit helt okej. Har bara skrattar genom den typ. Iallafall de två sista lektionerna, geografi och historia. Lille Anton fick åka hem också efter första lektionen. Han sa att han mådde dåligt så vi tvingade hem honom även fast att han inte ville och sa att han mådde bättre. Hihi, så går det när man berättar för oss att man känner sig sjuk. Men han får iallafall ta och krya på sig lite ! :')

Kommentarer
Postat av: frida

sv: nice ! det är awesome !:D

2011-12-15 @ 16:27:30
URL: http://smiiileeeee.blogg.se/
Postat av: bbecka

sv: rätt så bra iaf! :)

2011-12-15 @ 16:33:30
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: frida

sv: typ bah satt och snackade med min fina vän om allt möjligt, lite chill sådär!:)

själv då?

2011-12-15 @ 16:44:23
URL: http://smiiileeeee.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0