måndagstråk

Lovar du att vara ärlig? visst, annars är det ju ingen grej med det hela ;d
Du heter: Linnea Zeijlon
Smeknamn: Zeijloooooon
Beroende av: vännerna
Vad säger du för att imponera på någon:
haha ingenaning
Hur imponerar man på dig: öhm jao bra fråga, va bara dig själv !
Brukar du skratta för dig själv: jao, skrattar stort sett jämt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ett långt kedjebrev
Var bor du: helt utmobbade från alla andra
Trivs du där: nej, inte just nu iallafall
Äger du några converse: ne, passar inte i't
Är du allergisk mot något: ja, pälsdjur ;o
Hur svarar du i mobilen: "ao hallå?"
Brukar du komma i tid: faktiskt ja
Favorit dryck på morgonen: oboy
Rakar du benen: haha ah
Är du blyg: är grymt blyg mot okända och nya personer
Sysslar du med någon idrott: nae, är för lat
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njae
Är du nöjd med ditt liv: jodå, skapligt
Är du bortskämd: nejj
Vad gör du i morgon: skolan typ
Vad längtar du till: snön, julgodis, vännerna and so
Har du bra vänner och äkta vänskap: yes
Hur gammal är du: fjortiiiis
Tycker du om någon just nu: njaoe, kanske
Gröna eller röda äpplen: röde
Är det okej att gråta: jodå
När grät du senast: länge sedan nu
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara och slösa, hihi
Bär du glasögon eller linser: inget
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nejdå
Har du piercing: i öronen
Är du singel: yes
Vill du gifta dig: gjorde det i fredags :D eller, det var rättare sagt inställt.. :(
Vill du ha barn: när jag är äldre, ja
Är du bra på att laga mat: hah, om ni menar att man är bra när man bränner upp hela köket så ja
Är du flygrädd: mjo
Hur vig är du: kan iaf sätta foten bakom nacken (y
Vilken är din favoritglass: har ingen favorit precis
Vilken ögonfärg har du: gulgröna
Har du någon gång gråtit dig till sömns: aoo
Senast när: länge sedan
Röker du: nejdå
Hur ofta tränar/motionerar du: jag ska börja nu i vår med det igen
Senaste låt du hörde: Moa Lignell - When I held ya

Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; jag var på stan med en kompis, därefter åkte vi på konfirmationsmöte och sen stan igen hahah! :D

2011-12-12 @ 17:41:27
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja hon är min (; jag skaffade henne när jag gick i nian för att jag skulle flytta hemifrån :)

2011-12-12 @ 18:04:20
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/
Postat av: bbecka

sv: rätt så. på lite dåligt humör. :)

din då?

2011-12-12 @ 18:56:40
URL: http://rrebeckan.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0