I want you to make me feel like I'm the one you will ever love!

2011-12-29

Var superskönt med en dusch. Stog väldigt länge faktiskt. Hihih, ovanligt? Strax efter det så blev det middag. Och sedan resten av kvällen så har jag fixat mina naglar, och läst en hel del ur "läxboken".
Nu ska jag gå och tända upp mitt rum med lite ljus, gå och göra varm oboy, och sedan bädda ner mig i min säng och fortsätta läsa. Om jag inte ska glo på lite film? med syster kanske tom? får se hur jag gör. Hoppas ni får en mysig kväll iallafall :)

 

Anna skrattade åt mig klädstil igen. Undrar varför? Jag som tycker att den är så snygg. Men bor man på landet så gör man, och är man en Zeijlon så är man. Men jag tycker faktiskt inte att min stil var så värst idag? Jag går bara klädd såhär hemma, oftas efter jag har duschat. Då tar jag bara på det första jag ser. Så jag ser inte alltid ut såhär ;)

Kommentarer
Postat av: bbecka

sv: härligt. ohja ! :)

2011-12-29 @ 22:25:42
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: felicia

härligt :)

2011-12-30 @ 01:34:35
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0