vilken julkänsla

2011-12-17


Jag vaknade, tittade ut, och sedan så jag att det snöade! Det gjorde verkligen min dag. Äntligen så känns det lite juligt. En vecka före jul så kom snön. Hoppas verkligen nu upp till hundra att det håller i sig.
Bilderna är lite halvdana. Men jag tog de bara lite snabbt för att visa er. Just nu är det stora julaftonsflingor ute. Härligt!

Men nu blir det att sätta igång med julbaket med hela familjens hjälp. Kommer ta hela dagen. Så kanske inte kommer vara så aktiv här. Men det kommer säkerligen bilder på't i kväll :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0