12/02 - 2011

Anna och jag har städat hela huset idag tsm :) Vi var "ensamna" i huset så vi passade på att börja städa lite. Det är mke enklare och skönare när inte massa folk är omkring en och ska störa. Jag känner mig faktiskt väldigt duktig och är stolt över det jag har gjort idag. Jag skulle städa i badrummet själv medans Anna tog köket och det tog runt 2-3 timmar för mig. Så länge hade jag ju inte räknat med precis, men det fanns tydligen mke att städa där inne.
Har precis kommit från matbordet nu kan man säga. Det vart att äta pommes idag och kyckling. Så nu är jag mätt tills dagen är slut.
Ikväll så tänkte jag duscha, iaf håret. Och sen kolla på melodifestivalen och se om det är några roliga personer ikväll. Annars så kanske jag sätter på en film och sover.

Har inte några nya bilder, det var länge sen jag använde kameran mot mig nu!

Emelie och jag har pratat och planerat lite idag. Vi har inte så mke tid att träffas på fritiden så vi har bestämt en heldag med bara vi två. På fredag är det planerat att den heldagen ska vara. Först så ska vi ju till skolan som vanligt, sedan åker vi in till stan och shoppar lite kläder och sånt. Senare på kvällen ska vi på bio. Vi har inte än hittat någon bra som vi vill gå på men vi får se vad som händer och sker :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0