14 feb 2011

Nu så är det kväller i Stensnäs. Klockan är snart åtta och jag tror att det är Sommar i Svergie ikväll? eller det kanske är i morgon. Äsch, det märker man.
Har iaf suttit lite på mitt rum  nu på kvällen och läst, smaskat på choklad från mamma och pappa och gosat med min lilla nalle som jag fick av Emelie idag. En väldigt mysig kväll faktiskt, kanske inte så mke umgås med familjen men det blir nu snart nog.

Har inte blivit av att plugga än, jag måste ta i tag i engelskan och religonen. Engelskan fick jag reda på idag igen att vi har till läxa tills på onsdag. Men religonen har jag ju tills efter sportlovet så det är ju gott om tid med den, och så ska jag göra den imorgon med i skolan :)
Men engelskan får jag ta och göra ikväll lite, och lite i morgon med så att jag delar upp det.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0