Att ingenting hjälper

2011-02-05

Är fortfarande sjuk, om inte värre. Har fått en aning ont i halsen och lite hosta, bara för att jag köpte en stor marabou till mig själv xd kanske inte det smartaste jag har gjort när jag är sjuk. Åt upp halva chokladkakan till let´s dance igår. Den andra halvan nu ligger kvar i kylskåpet. Näsan styr fortfarande och huvudet gör ont så fort man gör någonting. Varm är jag med, men inte lika mke som igår.  Nä, jag har tröttnat på det här redan efter en dag. Jag vill inte vara sjuk mera.

Idag så tänkte jag gå ut och fotografera lite, det var mke länge sen nu sen sist. Men så visade det sig ju att det blåser ute och då kanske man inte är så smart att gå ut när man är helt genomförkyld, och så blir det inga bra bilder heller. Så jag får se vad min lördag har att bjuda på idag :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0