Bloggade för 3 timmar sen ;d

2011-02-03

Är hemma nu igen efter stan. Det var alltid lika trevilgit där hemma hos mormor och morfar. Blev bjuden på fika, saft och kladdkaka. Är hur mke som helst proppmätt nu. Mormor fick en sommartröja av oss, den passade mke bra på henne och hon kommer nog trivas i den i sommar. Det är jag bombis på.
 
Idag så har skoldagen varit rätts så seg. Men jag jobbade seriöst på alla lektioner och nästan alla sekunder xd haha, är väldigt stolt över mig själv just nu. Jag har bestämt och sätt krav över mig själv att ta i tag i skolan mera och jag lyckas ju ganska så bra redan nu. Så jag får se hur framtiden hade tänkt sig.

Jag känner mig lite sjuk? Jag vet inte om det kommer något men jag känner mig varm. Eller, ah det är jag ju typ alltid xd Men min näsa bara rinner och jag känner mig hängig, och varm ;d haha

Nee, ska bara köra ett inlägg om 30 dagar här på bloggen. Sen så ska jag nog göra lite på engelskaläxan så att jag inte sparar det till sist, och sen sova. Sova lite tidigare ikväll för att inte sjukan ska ta över makten i min kropp. Jag vill gärna vara frisk och pigg :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0