Dag 11 - Mina syskon

Robin är min storebror. Det är 5 år skillnad mellan oss två. Han är 18 just nu och blir 19 den 17 Juli på sommaren. Han går ut skolan i vår och tar studenten. Han har gått på el-linjen men han ville först komma in på musik. Han jobbar med sitt körkort. Det har varit ett stort uppningshåll nu med att övningköra med det kan bero på hans skada som han fick på våren 2010. Han råka skära upp hanleden så att några blodådror gick av. Och efter det så kunde han inte använda sin högra hand. Men nu så är han frisk och kan använda båda händerna som vanligt.
Robin har en flickvän, Johanna Huhtala. Dom har varit par sen när dom gick på högstadiet på Ankarsrums skola. I år blir det att fira 4 år för dom, den 24 april. Robin är intersserad av att spelar trummor och gitarr. Han har ett eget trumsätt här hemma som han har i hans rum. Han är med i ett band med sina vänner, basen spelas av Sebban, sångerskan är Johnny och trummisen är Robin.
Robin är mke busig av sig. Han vill jämt hålla på att busa och röra på sig. Han kan vara bestämd och kan sitt vuxenliv xd

Anna är min storesyster. Det är 3 års skillnad mellan oss två. Hon är 16 just nu och blir 17 den 23 Juni på sommaren. Hon går på IV på Västerviks gymnasium och sattsar på att komma in på barn- och fritidsprogrammet efter sommaren. Anna har aldrig tagit körkort för moped för hon var aldrig intersserad för det. Körkort till bilen har hon inte börjar med att plugga till men det borde nog komma snart.
Anna har länge varit intersserad av katter. Ändå sen hon var liten. Hon har gjort en kattsamling av porslinkatter och hon är nog nära 30 styckna där. Men nu börjar hon tröttna på dom och har bytt intresset till Indiskt istället. Hon gör om sitt rum till indiskt med kuddar, porslin, gardiner m.m. Det hon jobbar med länge nu och det är inte klart, jag vet inte när hon började med det.
Anna kan vara lite bestämd av sig, hon är inte den typen som vill förlora.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0