Dag 22 - Det här upprör mig

Det är mke i livet som kan uppröra mig. Men jag kan ju inte sitta här och rabba upp det minsta. Men det som upprör mig och gör mig arg är folk som ljuger, sviker och bråkar. Och så är det folk som tror att dom kan allting om mig men egentligen kan dom bara en smula av mitt liv, men det upprör inte mig så mke men det är irriterat. Men det är mest om folk som upprör mig. Folk som tror att dom är sååå coola men dom är bara stora töntar, folk som går mot mig, folk som alltid ska ha rätt, folk som bara blir förbannande för att man råka säga något litet fel, folk som står och snackar skit om en bakom ens rygg, ah det är rätts så mke som ni märker.

Men det här gör mig riktigt arg, två nära vänner som bråkar med varandra. Dom står och skriker fula ord till varandra mitt framför mig, det gör mig ledsen oxå. Så är det för mig just nu. Dom tänker ju ingenting på mig om att dom båda betyder lika mke för mig. Och så vill dom båda ha med mig för att ha någon att snacka skit om, asså de tänker ju inte alls på att jag är jakligt bra vän med dom båda. Att dom tror att jag är ett pris som men tävar om, ne sånt skit får dom ta hand om sjävla. Jag ska inte vara med i deras problem.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0