Dag 26 - Mina rädslor

Min allra största rädsla är fönster.
Jag är mke rädd för det och det har jag varit i dom senaste åren. Det är verkligen en dum förklaring bakom det. Men jag hatar fönster och unviker dom så mke som jag kan. När jag är ensamen så kollar jag aldrig ut ur fönster, jag går oftas in i rum där det är minst fönster i. Det spelar ingen roll om det är mörkt eller ljust ute eller inne, jag är livrädd för fönster och jag kommer nog inte få bort min rädsla ifrån det. Så rädd är jag.

Mörker kommer sen.
Jag hatar mörker. Man ser inte om vad eller om det är någoting runt om en, om det är någon där eller något. Det kan ju finnas vad som helst ute, utan vi ser eller vet om det. Det kan bara komma upp någoting var som helst och skrämmer livet ur oss.
Usch. Jag är mest rädd för mörker ute, jag går verkligen inte ut så fort det är mörkt. Och jag är ju fortfarande livrädd även om jag har massa personer med mig. Inne så är det en aning mera okej, för då vet man vad det är i huset. Men om jag är ensamen en mörk kväll så tänder jag varenda lampa i huset så det inte blir någon överraskning för en.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0