Det kom ju aldrig

2011-02-02

I gårkväll så hände ju ingeting som jag hade planerat :( lite ledsamt faktiskt. Det vart ju inte att göra läxan, jag vet inte vart tiden tog vägen eller var orken försvann? Anna duschade ju rätts så sen oxå för att Robin tog hennes tid xd så vi hann ju inte baka någoting gott heller. Men det ända som hände som jag hade planderat var att kolla på Sommar i Svergie eller vad nu pogrammet heter :D Jaa, en sak iaf ;D Sms med Moa hela kvällen oxå. Om massa onödigt skit men ändå viktigt xd haha

Tog bara en slumpbild ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0