KLT buss

2011-02-02

Asså jag glömde berätta förut för er om hemväge nfrån skolan med bussen. Några ungdomar i bussen skämtade lite med busschaufören och tryckte på stoppknappen fast att ingen skulle av. Och det var vid hyttan och det ligger nära mig. Och när Moa skulle trycka för mig när jag skulle av så funkade det inte. Så vi bad dom bakom oss men deras funkar inte heller. Och så visade sig att busscayfören har stängt av knapparna så att dom inte funkar. Men jag hade en aning tur. Rboin stog ju där på hållplatsen för att han skulle påke med den bussen till stan. Så jag gick till dörren för att gå av som normal. Men då öppnar han inte dörren för mig. Asså störd chauför -.-

Kommentarer
Postat av: Reidarmelisa

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-10-26 @ 07:43:34
URL: http://reidarmelisa.blogcheapster.com



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0