Min tanke var ju att..

2011-02-21

..ta ett varmt bad med lite lungnade musik. Men sen kom ju Stina hem och tog min badtid till att duscha. Bäst för henne att hon duschar snabbt för jag vill ha mitt bad, jag vill var ren och fräch :)
Anna, mamma och jag har småpratat lite om att åka till Norrköping för att shoppa lite kläder och sådant som behövs. Tanken var ju imorgon men det sprackt lite, så vi åker på onsdag ist.
Undra vad jag ska hitta på imorgon, eftersom jag ska hålla igång. Idag så har jag städat i mitt rum, det är iaf någonting och men får ett rent rum som pris ;d
Jag måsta beställa tid hos optikern också, jag har väldigt dålig syn och har haft det ett bra tag. Så det blir väll förmodligen glasögon för mig då ;s usch...

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0