vad veckorna går fort

2011-02-11

I kväll så ska jag nog bara ta det lungt med familjen :) bara vara hemma och slappa. Jag ska nog se på tv senare vid åtta när Let's Dance börjar. Jag har inte precis någon favorit där som jag hejar på, mina planer var ju att bagge skulle bli min favorit :D men han har ju tydligen åkt hem.
Jag skulle inte förvåna mig att jag lyckas somna i soffan senare oxå. Jag är fortfarande lika trött som förut. Herregud, jag sov ju djupt i natt.
Jag funderade på att baka Annas och mitt egna, Berg med snö. Om hon vill vara med och baka får hon avgöra själv. Jag tänkte iaf ha lite gott till kvällen.

Vem har beställt mer snö? Det stormar ju ute, blåser och är minusgrader. Usch, brr.

Kommentarer
Postat av: aa

asså, lär dej stava och skriva så att en normal person kan förstå det du skriver innan du ger dej in på att börja blogga :S

2011-02-11 @ 20:00:40



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0