Valentine's Day

2011-02-14


joo som jag hoppas att ingen har missat så är det Alla hjärtans dag idag :) det är så mysigt tycker jag. Att umgås med vänner och familj, och dom som tur har ju pojk/flickvänner.

Skola idag iaf, som en helt vanligt dag. Det har varit lite ståhej, men det är inget jag kommer ta upp här. Jag fick en liten nalle av Emelie som en alla hjärtans dag-present. Den är jätte gulligt, kanske kommer en bild på den senare. Och jag hade ju självklart inget att ge henne, jag har inte haft tid att var inne i stan och det fanns inget hemma som jag kunde ge henne :( Men jag gav henne en varm kram iaf <3

Kom hem för några minuter sen så det har inte hänt så mke under dagen, alltså inget att blogga om. Jag vill heller inte berätta varenda sekund i skoldagen för det, som sagt, finns inget att berätta om om en vanlig dag i skolan och så kanske det inte är så kul att läsa om.
Men nu är maten klar här hemma snart, jag bloggar med ikväll.

Glad Alla Härtans Dag allesammans <3 

 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0