1 Januari 2011


Jahopp, då så var det nya året inkommen med fyferkerier och fest (: Själv så var jag hos mormor och morfar och firade 2011 välkomen till jorden, tillsammans med mamma och pappa oxå. Det går väll lika bra med att fira lite med vuxna än att gå ensamen med andra ungdomer på stan och dricker. Och så vet dom inte äns vad dom håller på med. Nee, jag förstår mig inte på folk som ska bli fulla hela tiden. Men det var bättre att var hos dom med lite firande än inget alls, för vi hann inte att planera innan dagen var här om man säger så. Men det var väll trevligt ändån. Försökte fotografera lite på raketerna från balkomen, vart inte dom bästa precis man det duger tycker jag. Och  så hade jag ju den lilla kameran och tog med (:


Nee, jag är väldig slut nu i min kropp så jag går och bäddar mig. Godantt ;*

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0