Hallå där :D

2011-01-14

Förlåt så mke för min hemska uppdatering. Men jag har verkligen inte haft någon lust att blogga. Jag vet inte vf men det var väll för att jag inte hade någoting att skriva. Jag har inte gjort så mkt det här senaste dagarna.

Då så var det fredag igen. Skolan har varit kanon som vanligt. Ah, jag mådde lite dåligt förut och inte någon sådan sjukan. Men jag har jobbat bra och varit rätts så lugn idag. Jag hade väll tagit på mig hårdhanskarna på mig själv xd haha, vilken humor man har då.
Ikväll så tänkte jag faktsikt att glo lite på let`s dance. Och kanske ha något gott till det? Det var faktiskt mke länge sen när jag var nere vid GH. Men visst, jag har ju julgodiset kvar. Men det orkar jag inte (a) haha, är inte sugen på sånt godis precis.

Jag har tänkt lite på att byta header. Men jag suger ju på sånt. Johanna gjorde ju den som jag har nu och har alltid haft sen jag började blogga. Men antagligen så försöker jag själv den har gången eller så hittar jag någon vän, tihi.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0