Hej skolbänken...

2011-01-10

Har varit i skolan första gången igen efter ca. 3 veckors jullov. Det var jätteskojit att få träffa alla igen, känner mig som hemma igen ;) Och det blir ju liv på direkt så det känns ju som om man har gått i skolan länge som vanligt.
Joo, det vart ju att köra dom rätta lektionerna, här så tar man inte en lugn start. Idrotten var rolig, fast jag fick mina smällar. Fick en hård boll rakt i skallen och jag har fortfarande inte fått reda på vem det var xd Sedan så vart jag "överkörd" av en matta och massa personer på mig, jag satte mig på något annorluna sätt på baken och fick asa ont i svanskotan "/ Men jag klarade mig nog fint.
Sedan så var ju språket lite annorlunde med, engelska bas har ju jag. Och det har kommit in 3 st nya så vi är fler, vilket som inte jag gillar så mke. Betyder mindre hjälp till mig och jag gillade faktiskt gruppen som jag hade innan. Det kanske ska komma in ännu flera folk -.- jippie.
Inte för att jag har något imot folket, för det har jag inte.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0