Hela fredagen

2011-01-21
Kan man sakna något så enormt mke som Sommaren 2010? <3

Har precis gått ifrån Let´s Dance. Har suttit där hela kvällen från åtta och glott på det med familj. Robin och Johanna bakade en paj till kvällen med. Men jag är inte så förtjust i några pajer, men dom fick i mig en liten putte bit paj och jag höll på att spy ;s
Idag så har Zandra varit på lite besökt hos oss. Det är en vän till oss i familjen. Hon kom när vi satt vid matbordet och åt pommes xd och var kvar till Le´s danse började då. Det var lite roligt att få träffa henne igen, det var ju i vintar senast ju, tror jag?
Idag annars så har jag varit i skolan, hände inte så mke mera interssant än vanligt. Det är ju fredag iaf så det är ju lite roligare lektioner än annars. Men dom funkade som vanligt med. Har varit fast vid en bok hela dagen oxå ungefär både hemma och i skolan. Lånade den idag på bibblan och så tog hem den och det var typ 5 sidor kvar i den? haha, det var inte så mke att bjuda på tills man kom hem. Men jag iaf påbörjade med en annan bok idag oxå, så jag har läst lite här hemma. Skulle egentligen behövt städat i mitt rum idag men jag vet fakstik inte var min fredag försvann?

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0