Hera ~

Sitter och gör religonen just nu här på datan. Skriver olika myter om Hera - en drottning till alla gudar. Det går ju fort, det går som när en snigel går över en väg. Jag ska läsa en text och skriva om den till egna ord och sen läsa upp det i morgon i skolan, usch. Det är inget fel så med läxan, det är ju inte svårt men det tar över så mke tid av mig och min kväll. Nee, måste nog fortsätta nu om jag ska hinna med något annat ikväll med.

Håller på med den har stycket nu, men det är ju inte ens halva ungefär ;s

Kommentarer
Postat av: DenBäste (a)

Ojoj, värre än på min skola ;s Jag som trodde att vi hade mkt...



Saknar dig Linnea <3

2011-01-19 @ 20:07:37



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0