Inget kommer bli som 2010 ;/

2011-01-26 idag!
två systrar på sommaren 2010, saknar <3

Har inte bloggat någonting idag. Det kan ju faktiskt bero på att jag inte har haft någon tid över förren nu till datan. Har varit i skolan, det ända "interssanta" som hände där var att jag och Annie gick hem till henne för att hämta hennes mobiladdare -.- för att ladda i skolan xd haha, hon har ju sina idèer. Men så laddade hon ju inte den förren sista lektionen. På lunchen så var jag lite med Herman... hade ingen annan att vara med, var trött på mina gamla vanliga kompisar :D
Här hemma så har jag jobbat lite med min nya hobby :) scraping, har kommit rätts så långt med albumet faktiskt. Ska kanske visa upp lite av det här på bloggen? tihi, får se om någoting blir av. Ska snart gå in i ducshen och tvätta av mig lite, hann ju inte med med det i morse precis.

Men då måste jag nog göra det nu så att jag kommer skapligt i sängen ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0