Jag saknar dig så ;(

2011-01-22
Idag så är det den dagen som är innan sista dagen på heglen, Lördaaag!

Jag tänkte att gå ut lite och fotografera. Min tanke var ju att Anna skulle hänge med oxå men hon kanske inte vill, men vi får se om jag får med hennen ut till naturen. Använder min lille minsta kamera för min kodak funkar ännu inte än. Jag har pratar lite med båda mamma och pappa att jag vill ha en system ist för min kodak. Kodaken tar inte så bra bilder, inte på personer iaf. Då så är min lille gröna mke bättre. Men det kan ju oxå vara att jag inte precis har lärt mig den klart än oxå, så jag ska ge den en chans. Det kan ju gå bättre. Jag tänkte ju heller inte precis köpa en system på direkt nu men jag tänker börja spara lite pengar.

Vaknade rätts så tidigt tror jag nog idag, men jag låg kvar till halv elva iaf. Åt frukost och glodde på High School Musical 3 som gick på Disney Channel xd haha.
Behöver egentligen ta en dusch innan jag sticker ut med kameran. Men det har jag inte någon stor lust till, det ska ändån inte bli några ego bilder ;p

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0