Jag står för den jag är, så det så !

2011-01-18

puh, tisadagen är snart över. Det känns ju som nyss att det var morgon och jag satt inne vid rektor. Ja, det gick faktiskt på för mig. Han började att säga imot mig lite men då så tog jag en nivå högre. Jag tänkte fan inge ge upp vid första taget. Men jag fick honom på sin plats iaf och jag kom in på hemkunskap ! roligt :)
religonläxan var ju till idag, och den kunde jag. Så allt gick som planerna där. Jag var kanske lite sur på sista lektoinen, engelska. Menmen, jag är inte samma person någonstant ! Jag är typ en helt annan person beror på plats ojag är på och vem jag är med ! Så man kan säga att jag massa andra personer men bara att det är andra sidor av mig. Men det är så jag funkar och jag kan inte göra något åt det.

Här hemma så la jag mig på sängen och halvsov lite när jag kom hem. Jag vet inte vart tröttheten kom ifrån men jag blev helt slut när jag kom hem. Ätit lite smått har jag hunnit med oxå. Nu väntar jag bara lite på att Robin ska komma hem, han tatuerar sig just nu. Tihi, det är lite spännande.

You're the person I love <3!


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0