Kom så dansar vi :D

2011-01-08

Hej igen :) Ikväll så startade Let`s dance igen. Det var väll roligt. En ny juryn ist för Maria, nya "expertdansare" och deltagare, har inte någon favvo redan precis. Det kanske bli nästa vecka man tänker på det mera. Idag så tänkte man ju mer på vilka som var med. Det var inte så många i år som jag verkligen känner igen ;o
Men jag tror nog att jag kommer följa programmet i år, det gjorde jag ju förra året och alla dom andra åren, höhö ;p
Men bagge är ju bra, Bäst! Haha, en skönhet ;D

Nehe, Anna satte på en film inne hos henne med pocorn igen. Skulle kanske gå in och se vilken film det är och sedan antagligen sitta kvar och följa, eller så går jag ner i säng. Ses, Hejdå <3! Godnatt :*

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0