Lördaaag

2010-01-01

Hejsan där  (: Igår så kom jag i sängen rätts så sent. Så jag sov till halv ett på förmiddagen idag. Så jag har inte varit uppe så länge, och då har det ju inte hänt så mke.
Igår på dagen så städade jag, på nyår ;o Men det såg så förjävligt där inne på mitt rum. Jag städade bort alla saker som inte var på sin plats, dammade hela rummet, damsög, satt upp nya gardiner men jag glömde ju att stryka dom. Så det blir min dag idag lite. Sedan så bytte jag påslakan oxå. Det var alldelaes nytt från paket. Så det var ju tvungen att tvätta med, så det blir mammas uppgift idag :D haha.

Sedan vid fyra tiden halv fem så åkte pappa, mamma, Anna och jag in till mormor och morfar då. Vart middag vid fem. Nyårsbord blev det, det är likadant som julbort ungefär. Sedan så åkte Anna till hjorted för att fira med några vänner där så jag vart ensamna barnet hela kvällen. Men det gjorde ju inte så mke.

Men ah, annars så är det bra med mig. Och idag tar jag det nog lugnt. Ta fram godis, bädda ner mig i sängen och kolla film skulle inte sitta fel just nu. Ses där (:

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0