Min natt som jag skulle berätta om ;D

Natten till d. 3 jan

Jag satt och glodde på film tillsammans med mamma och Anna på kvällen innan sängen ropade. Filmen var ganska bra faktiskt :) Men den var slut tio över 11 ungefär, och så borstade jag mina tänder och lite så. Sedan när jag låg i min säng så kunde jag inte somna, hade rätts så svårt för det. Men jag fick ett halvtblun innan en klocka börjar tjuta i vardagsrummet där mamma var fortfarande. Och klockan var runt kvart över 12 eller nått? Och det tog ju ett tag innan den stängde av sig för det gick ju inte så bra för mamma.
Men jag gick upp till henne och frågade vad det var och sedan så gick jag mot köket och tog ett glas vatten. Gick mot mitt rum igen. Tände taklampan (vf jag nu gjorde det) och så såg jag att det var rörigt och så tänkte jag ju att vi skulle få gäster idag, så jag började dunsa och låta i mitt rum. För jag skulle städa helt plöstligt mitt i natten ;o Och flyttade på möbler och allt gjorde jag. Vad hade jag i skallen då egentligen? och stackars dom som skulle sova eller försökte, för jag lät verkligen. 

Sen så låg jag i min säng igen vid kvart i 1 på natten eller nått, och så somnade jag på studs :) Haha

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0