Skidåkning 2011... snart ;p

2011-01-12

Kom precis ut från duschen, det var rätts så skönt att gå upp tidigt idag för att duscha i en halvtimme. Bli fräsch och fin till skolan, haha.
Idag så ska vi åka skidor på idrotten. Ska bli skaplgt kul och ännu roligare än förra gången. Det bli antagligen en film idag med på´t :) Fast nu så ska heöa klassen åka skidor tsm eller nått, så det är inte bara jag och Maria xd
Sedan så blir det väll några andra lektioner oxå t.ex. engelska och historia. Historia var ju länge sen, ska bli roligt att få träffa Sten igen, haha.

Men ska göra mig mer klar till skolan, har 45 min på mig att torka mitt hår och borsta det ;s Inte ett lätt uppdrag. Sees :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0