Skridskor 2011, 7a

2011-01-17

Idag i skolan så har det varit både uppe och nere. Åkte skridskor på morgonen när det var plask och blött. 5 plus grader var det hemma idag och säkert i A-rum med. Vem planerar och åka då? Joo, vår gympalärare. Men jag var iaf inte med för jag trodde att vi skulle ha åkt på ons eller torsdag. Så jag hade inga kläder till det. Men jag hade det lite roligt ändån, att få se hur många som klumpar sig och ramlar. Filmade gjorde jag med, men jag har lovat flera styckna att inte visa upp den på nätet. Dom vill inte vara med och det förstår jag facktisk. Men det kan komma bilder på det, precis som skidåknignen 2011. Dom har jag visst inte visat än. Men jag kan göra det någongång tsm med skridskoråkningen.
Fick reda på elevensval idag oxå. Vad vi hade kommit in på. Jag och mina närmaste vänner hade ju valt till hemkunskap. Jag var den ända som inte kom in på det och det är ju jag som vill det allra mest av oss -.- Så jag ska till rektorn imorgon och se, och om han käftar då kan han ju bara börja drömma :D
För jag tänker inte ha något annat, allt är tråkit där. Det är bara hemkunskap jag vill ha. Men nu så kom jag in på bild som andra val. Jag hade ju det förra terminen, och det vill jag inte ha något mer och göra. Så om jag inte kommer in på hem, så tar jag håltimma den timmen elevensval är, det är samma sak som att sitta på bilden. Men man gör verkligen ingeting där... Jag ger då mig inte upp på första hand, jag kämpar med saker så länge det bara går. Och om jag inte får/går så kämpar jag ändå lite till. Det är Linnea Zeijlon det !

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0