Vad håller jag på med?

2011-01-15

Bloggade aldrig igen på kvällen igår. Höll på med annat och så var ju datan upptagen av sin mor. Men iaf så bakade Anna och Stina en kladdkaka på kvällen till dom som var hemma. Och jag var ju det så det blev mke gott. Och så fick jag slicka bunken efter, bar aför Anna är snäll :D haha xd Men det var gott med något sött i magen till när man kollar på tv på en mysig fredagskväll med familjen. Kollade på let´s dance, det var faktiskt rätts så bra. Datan var somsagt upptagen när tv var slut för mig så jag kunde inte blogga precis. Mamma satt ju och nörda Sims, haha? och jag då, jag hänge på med. Jag tog typ över spelet så hon fick typ gå. Haha, det var mke lääänge sen man spelade Sims, haha. Jag kommer faktiskt inte ihåg mera vad jag gjorde igår kväll. Men det här räcker väll som inlägg? haha.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0