Västervik...

2011-01-25

Kom hem från skolan för några 15 minuter sen? Tog mig en macka och satte mig här samtidigt. Vi har bestämt oss för att åka in till stan. Och med "vi" menar jag mig, mamma och Anna :) Köra en minirunda i Västervik och köpa några saker som jag måste ha. Men har lite ont om tid nu, behöver att fixa mig ordning lite och sånt.
Sees, bloggar mer när jag kommer hem eller ikväll! :D

Jag kanske jag skaffa gratis sms med idag till mobilen. För ingen fattar ju inte att jag inte har pengar och alla vill tydligen få tag i mig och tjatar lite smått att jag ska skaffa. Så det är väll bättre att skaffa lite gratis ist :) Så sms från och med.. ja, ungfär senare idag xd Bra försklaring, men ni märker att när jag sms med dig så har jag fått.
0730622126 ;* Bra att veta ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0