1h och 30 min kvar av dagen

2011-07-31

Nu så känner jag av vovven. Nu sent på kvällen då hon har varit hemma länge. Jag som hade hoppas på att min allergi höll på att bli bra och att jag tålde den lilla sötnosen. Men icke sa nicke. Men det är inte så farligt, det kliar inte så mke i ögonen som det brukar göra iallafall.

Tänkte om jag skulle göra Anna lite sällskap nu. Och sedan kanske sätta på en film. Just nu så sitter jag här. Händer ingenting någonstans. Har lite bra musik på sådär. Får roa mig lite iallafall.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0