Allsång på skansen

2011-07-05

Haha, pappa fick nyss veta vem Ulrik Munther är. Han bara "Jasså, det är hans röst jag hör jämt". Men vilken tur att han fick reda på att jag gillar hans röst. För pappa sa att Ulrik ska vara med på Allsång på Skansen ikväll. Han trodde det var ikväll iallafall. Jag vet inte vilken kanal Skansen är på, eftersom jag aldrig brukar kolla på det. Men det är väll antagligen på 4:an. Någon som vet? Och det börjar vid åtta ikväll tror jag. Så alla Ulriks fans, det är bara att sätta sig framför tv:n ikväll ;)

Lyckas ni hitta några kändisar som ni känner igen? :) på bild är det alla sångare som är med i Allsång på Skansen i säsongen.

                            
                                             
                                                                    Ulrik Munther!

Själv så tycker jag att Ulrik Munther har en fantastiskt röst. Och jag har mina favoritlåtar hos honom, jag lyssnar på honom ofta när jag sitter och bloggar. Och ja, jag lyssnade på honom när jag skrev det här inlägget ;) hihi. Och självklart är han söt och gullig i mina ögon också.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi nej de e najs å bli r brun :D

2011-07-05 @ 18:53:13
URL: http://vadfanskajagheta.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0