en fin sommardag

2011-07-24

Har kommit hem nu från en fika i Tofvehult med mamma, pappa och farmor. Skulle egentligen åkt till Hjorted och fikat. Men vi tyckte att det var mysigare i Tofvehult. Vi bjöd farmor för att hon har varit snäll och lånat ut hennes bil åt oss. När våran har varit trasig nu.

Just nu så ska jag påbörja med en städning i huset. Fast, det är nog bäst att jag håller mig undan för damsugaren. Delvis för att jag är rädd för den, och så har jag haft sönder våran två gånger på en kort tid. Ska hjälpa med maten och sedan baka lite. Ska få främmande av Carola ikväll tsm med hennes lille vovve.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0