en röd ros som blod

2011-07-08

Har precis ätit upp min kyckling nu som var till middag. Så nu behöver jag inte gå hungrig längre. Nu så ska vi bara fixa ordning oss i familjen. Och sedan blir det att dra sig till Ankarsrum. Berättade jag förut vad vi skulle göra där? kommer inte ihåg om jag gjorde det. Men jag säger igen isåfall. Vi ska till parken i Ankarsrum för att en av våran vän ska uppträda där tsm med massa andra på scenen. Ska bli lite spännande att se.

Hörs ikväll. Får se om det blir några bilder. Ska iallafall ta med mig kameran för att.


bild från igår :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0