fem styckna in mot stan

2011-07-26

Jag, Anna, Robin, Johanna och mamma åkte in till stan förut runt 6 tiden kanske. Och tog en glass tillsammans. Det var lite folk ute ändå på staden. Kom hem för en stund sedan. Och nu så kolalar vi om det finns något bra på tv. Hittar inget som lockar mig precis.

Imorgon så pratar vi om att åkte utåt mot Linköping, Kalmar, Vimmerby eller något liknande. Det blir nog mot Linköping i såfall. Får se om man hittar något i den staden. Känner inte så mke av shoppningkänslan.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0