flugor är ett envist djur

2011-07-09

Sitter här vid er igen. Sitter och lyssnar lite på musik. Den låten som ska bli Dagens låt. Det kommer lite senare i ett annat inlägg. Redigt härligt väder är det här ute. Ska försöka vara ute en stor del av dagen. Om inget viktigare hoppar upp framför mina ögon helt plösligt.

Det sitter en irriterad fluga mitt på dataskärmen. När man vifsar lite så sitter det kvar. Om jag nuddar det flyger den bort en centermeter och sen sätter den sig på samma plats igen. Vädligt irriterande.  Blir väll att hämta flugsmällan snart. Men då är den väll borta. Brukar oftas vara så.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0