har klockan sin egna fart eller?

2011-07-01

Då var vi inne på juli då. Sommaren har redan gått sin väg känns det som. Som att det är slutet av den. Men såna hemska tankar kan vi inte tänka på nu, för vem vill tillbaka till skolbänken ;)
Dagen har ju redan runnit iväg. Hon är ju snart två. Har iallafall varit uter lite hos Toffsa nu. Men om jag skulle ta i tag restan av städningen nu eller? hm, kanske skulle vara en smart idè faktiskt :)


Och ja, jag står i badrummet och tar kort med mobilkameran ;) hihi


Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

Fin bild:D

2011-07-01 @ 15:08:11
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vinnarna av dagens blogg är nu uppe ;) Var det inte du som vann eller vill du vara med så var med i den nya omgången här: http://dreamstrue.blogg.se/2011/july/fredag-dagens-blogg.html#comment



Du får anmäla dig hur många gånger du vill :D

2011-07-01 @ 17:25:34



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0