kommentar o svar

2011-07-08

Fick en liten kommentar om Anna. En frågar om hon gästbloggar här mke. Men det svaret är nej. Det igår, var bara andra gången för henne. Och så vill personen att Anna ska börja göra det på min blogg. Och ja, det vill jag gärna med. Men hon säger att blogga, inte är precis hennes grej. Men visst, ibland så händer det att hon vill köra ett litet kort inlägg. Jag har frågat henne om hon vill starta en egen blogg. Men som svar så blir det bara ett stort nej. Men vi får se vad framtiden bjuder på. Hon kanske visar ett litet intresse lite längre fram? :)



Kommentarer
Postat av: Nikela FOTO

Sv: jaa!:)

2011-07-08 @ 17:57:35
URL: http://nikela.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0