lite mer MMM i livet

2011-07-23

Nu är jag här igen. Har inte hitta på så mke under dagen. Just nu så sitter jag och läser olika tidingar och smaskar på choklad. Pappa köpte en liten chokladkaka till mig, även att jag nästan inte bad om det.



Funderar på om jag ska köra en omgång med Dagens blogg. Så jag frågar er vad ni tycker, om jag ska har det eller inte. För det är ju ingen mening om jag kör med det om ingen vill vara med. Eller hur? Men bara lämna en kommentar med ett ja eller nej på vilken du nu tycker, efter när du har läst klart inlägget. Tack! :)

Glöm inte frågestunden som är en bit neråt!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0