min resa i tre dagar

2011-07-18

Tänkte att jag skulle berätta lite om resan nu. Kanske är dax nu, haha. Kvällen inna, så att ni vet vart jag tar ivägen. Åker om några timmar, om man ser det så. Men jag, Anna, Robin, Johanna och mamma + en vänfamilj med tre pers. Ska åka till High Chaparall tsm. Vi åker imorgon runt halv 11, 11. För min del så blir det väll att gå upp lite tidigare, för att hinna ta en morgondusch. Vi ska bo i en stuga som ligger nära parken. Det är inte i självaste High Chaparalls camping. För den suger som jag minst det. 
Men när vi kommer dit imorgon så ska bi grilla lite tsm och så. Bara ha det mysigt. Sedan på Onsdagen går vi in och lika så på torsdagen. Sedan på torsdagskvällen så åker vi hem igen. Och på vägen hem så kanske vi stannar till på en galleria eller något liknande. Som jag mest vill gå, jag som kom på idèn ;) 



Hm, alla stavar olika till självaste namnet. Jag stavar High Chaparall. Fast på bilden såg jag nu, att de hade skrivit High Chaparral. Men två R istället för L.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0