"Morgon inlägg"

2011-07-18

Hm, vart inte att gå upp så tidigt iallafall. Runt 11 kanske? bara för att jag har en föräldrer som inte väcker en. Har inte ätit min frukost, så jag ska göra det nu. Så fort jag är klart med inlägget. Sedan är det väl bara att sätta fart med sysslorna. Gästerna kan ju komma när som helts allt efter fyra.

Ska försöka få ordning på lite småsaker på bloggen senare idag. Om jag har tid. Får se om det blir mke att blogga. Jag kan ju ta och berätta lite om min semester som jag åkter på imorgon, men inte just nu ;)



En länk till en rolig tävling. Tryck HÄR om du vill komma direkt till tävlingen, och kanske anmäla dig. Jag är själv med och tävlar. (Det blir en större chans att vinna när man gör reklam för den)

Kommentarer
Postat av: m e l i n d a

Kul att du vill vara med! vinnaren kommer upp senare ikväll! :)

2011-07-18 @ 13:14:41
URL: http://melindamode.blogg.se/
Postat av: EMMA

Hejhej! Skulle bara fråga om du har lust att kika in min nya blogg på myshowroom! Ställa en fråga eller 2 i inlägget längst ner och som tack kan jag antingen lägga till dig på bloglovin om du använder det eller kanske en länk? KRAM ! :)

2011-07-18 @ 14:44:30
URL: http://emmafranzen.myshowroom.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0