morgonens inlägg

2011-07-30

Godmorgon på er allihoppa. Drar ett inlägg nu innan jag ska gå och äta min frukost. Mera regn var det idag ja. Hurra för det. Jag undrar verkligen vart det soliga och härliga sommarvädret är. Jag ör verkligen inte nöjd med vädret som har varit i hela sommaren. Sitter iallafall här uppe i huset helt ensam, vart är alla?

Jag vill träffa Liselott med familj också innan hon åker hem till Stockholm igen. Om det blir idag eller imorgon vet jag inte. Eller jag vet ju inte ens om de ha tid att träffa, hihi. Men det skulle vara kul och se dom igen.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0