musik o film

2011-07-05

Har egentligen ingenting att blogga om. Sitter här och lyssnar på Ulrik Munther. En röst som är jätte bra, rekommenderar stort.

Fick en liten kommentar från en läsare om filmen Remember Me förut. Om vad jag tycker om den och om jag rekommenderar den också. Och det kan ni läsa lite om HÄR. Gjorde det inlägget för någon dag sedan, eller kanske var det igår? ;)

Förresten så la jag upp ett inlägg förut. Men det syns inte. Får se om jag får till det iallafall, det handlar om Dagens Sötis. Ska starta med det också hade jag tänkt. Mina del av mina läsare tycker det iallafall.
Men har inget mer att skriva, så hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: TEZZIES

Hej!

Anmäl dig gärna till Dagens blogg tävlingen jag har på bloggen. Jag lottar ut 3 vinnare senare på kvällen som kommer att få synas på min blogg inför 100+ läsare.



DIREKT LÄNK:

http://tezzies.webblogg.se/2011/july/dagens-blogg-tisdag.html#

2011-07-05 @ 14:49:37
URL: http://tezzies.webblogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0