något inlägg

2011-07-16

Har precis målat naglarna med Anna. Så det går inte så bra att skriva. Det blev att måla de orange. Haha, kanske inte låter sp snyggt. Men det vart det faktiskt, trodde heller inte det. Så nu ska jag hjälpa till med maten. Ska äta tacos. Sedan efter det så ska jag duscha, får se om jag hinner att städa bellas bur? hann inte att göra det igår precis.

Bara någon bild från medsommar ;)

Sitter just nu och kollar på när Anna fönar sina naglar. Haha, de torkar tydligen inte för henne. Så hon bestämmer sig att ta bort det. Hm, slösar på mitt nagelack.

Märker att jag har så roliga rubriker också. Haha, men det får bli så. När man inte har någon fantasi till det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska vi följas på bloglovin? :)



Ha en fin lördag

2011-07-16 @ 17:32:43
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0