när man förlorar, så vinner en annan

2011-07-24

Godmorgon till er som är uppe och läser min blogg nu. Är ni vakna där hemma eller. Själv så vaknade jag för drygt en timme sen. Ska duscha nu, duschen står där i väntan på mig. Ska snart dra ner till gunnebo och sedan till hjorted. Får se om man träffar på någon rolig.

Är på ett ovanligt bra humör. Känns det som iallafall. Vaknade på rätt sida idag tydligen. Hur är det med svenska folket då? Glöm INTE frågestunden där nere någonstans. Du får fråga precis vad du vill. Och jag svarar med sanning på allt.

Kommentarer
Postat av: victoria :)

Jag såg att du hade fått hm-katalogen, tyckte du om den? Vad tyckte du var fint? o vad ska du köpa? Du kan ha denna fråga på frågestunden om du vill :)

2011-07-24 @ 21:22:08



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0