satans!

2011-07-01

Jag hade precis skrivit klart ett inlägg till er. Men så var jag så klumpig och lyckades stänga ner skiten. Så nu finns det inte kvar. Så jag antar att jag får börja om igen.

Har så tråkigt så jag tänkte att jag kunde blogga lite till er där hemma. Vet inte vad jag ska hitta på. Jag är helt slut och orkar inte att göra någonting. Men jag funderar på att sätta på en film kanske, och kanske halvsova lite. Skulle faktsitk sitta fint.

Jag brukar aldrig köra med sådant på mig blogg, men jag gör det idag. Jag kör med en Dagens Fråga till er.
Dagens fråga är en fråga som jag ställer till er som ni får svara på, med era egna svar som ni tycker passar in.



är: hur tycker ni jag ska göra, för att min blogg ska bli interssantare. Så att ni tycker att det blir mke roligare att läsa den :) kom gärna med hur många tips som helts.

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

Skönt det med:D Jag med men solen har inte varit på topp idag:P

2011-07-01 @ 19:55:46
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/
Postat av: felicia

tack för frågorna svar kommer imorgon :D

2011-07-01 @ 19:59:33
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: PJOHANNAS

fin blogg!

2011-07-01 @ 20:34:48
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: josefin

allt bra med dej? :)

2011-07-01 @ 22:26:39
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: Amanda

ja tycker att du kan köra med dagens saker. som dagen låt, dagens sötis, dagen outfit och sånt. det skulle kunna bli lite kul :DD

2011-07-02 @ 22:36:23
Postat av: Anonym

dagen outfit :D

2011-07-02 @ 22:55:56
Postat av: Roonja

Tycker du ska köra med lite typ, dagens outfit eller något, det skulle vara kuul! :)

2011-07-03 @ 00:06:20



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0