sista inlägget för ikväll? antar så

2011-07-18

Blir ingen sommar utan körsbär. Eller blir det?

Då så kör jag med sista inläggt för ikväll. Har suttit i tv- rummet med Anna och kollat på Johan Falk som har gott. Ska nog hoppa i sängs nu. Ska bara vänta tills Anna är klar i duschen. Så att jag kan få mina tänder rena. Skulle vara en fördel. Så länge får jag väll sitta här och hitta på något.

Har inget mer roligt att skriva. Godnatt på er iallafall. Ska upp tidigt imorgon, delvis för att duscha. Och sedan så måste jag ju hinna med att blogga lite också. Haha, hej så länge :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0